FRANCZYZA
Myślisz o Franczyzie w gastronomii? Chciałbyś prowadzić własną restaurację?
Nasz pomysł jest właśnie dla Ciebie! Sięgnij po sprawdzone rozwiązania!
Nasze burgery cechuje smak i styl przyrządzania rodem z USA. Grubo mielone ręcznie składane burgery wołowe, autorskie pieczywo i oryginalne sosy sprawią, że zakochasz się w naszych burgerach. W menu Woody’s - Premium Burgers znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskich.
Informacje dla Franczyzobiorcy
Podstawowe wymagania sieci:
- Minimalna liczba mieszkańców – 40 tys.
- Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli.
- Wymagana powierzchnia lokalu to 70-90 m2, (minimalna 50 m2 - w wyjątkowych lokalizacjach).
- Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
Wsparcie dla Franczyzobiorcy:
- Działanie pod znakiem towarowym Woody’s oraz pełnym know how.
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji restauracji oraz przy negocjacjach umów najmu.
- Wsparcie w wykonaniu aranżacji restauracji Woody’s.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci m.in. takich jak: wołowina na burgery, świeżo wypiekane bułki, autorskie sosy, frytki, przyprawy, itd.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Pełny system szkoleń inicjalnych oraz bieżących.
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości produktów oraz napojów niezbędnych do funkcjonowania lokalu wraz z rabatami sieci.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
Przewidywana kwota inwestycji:
- Kwota inwestycji składa się z 5 kluczowych elementów kosztowych:
1.) Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. 3 miesięcy).
2.) Koszt około 30-40 tys. zł netto na wyposażenie sali konsumpcyjnej: stoły, krzesła, dekoracje, lampy, tablety, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna, zabudowa baru, akcesoria funkcjonalne. Kwota zależna jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu.
3.) Koszt remontu i adaptacji lokalu 10 - 35 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
4.) Koszty związane z wynajmem lokalu: a.) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od 1 do 3 wartości czynszu, b.) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c.) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
5.) Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze. - Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii.
- W przypadku osób/firm ubiegających się od dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków.
- Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli Franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
- Jednorazowa opłata wstępna: 3 tys. zł netto (Księga Standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
- Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 545 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.)
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w % od miesięcznego obrotu netto + stała ustalona wspólnie opłata marketingowa.
Zapraszamy do współpracy!
Woody’s – PREMIUM BURGERS
96 - 300 Żyrardów,
ul. Nowy Świat 18a,
Telefon tylko i wyłącznie do spraw związanych z Franczyzą.
mob: +48 501 101 009
Indywidualne spotkania informacyjne odbywają się w Warszawie.
http://www.woodysburger.pl/
facebook.com/WoodysPremiumBurgers/
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza kontaktu.